Jednodenní kurz ChiRunning

ChiRunning je vhodný pro běžce na jakékoliv úrovni. Kurz je především zaměřený na trénink správné běžecké techniky a ne na naběhání velkého počtu kilometrů. Kurz není fyzicky náročný a se není potřeba nijak připravovat. Část dne strávíme venku, kde si budeme moct všechny části metody vyzkoušet.

Bez ohledu na Vaše zkušenosti se na kurzu ChiRunning naučíte:

  • Užívat si celoživotního běhání bez zranění
  • Vybudovat si důvěru ve své schopnosti
  • Běhat dál nebo rychleji s menším úsilím
  • Připravit tělo na optimální výkon
  • Méně zatěžovat Vaše klouby
  • Snížit zatížení nohou při jakékoli rychlosti
  • Vybudovat si základní sílu s každým krokem
  • Běhat uvolněně a s radostí
  • Všímat si toho, jak Vaše tělo používáte
  • Být vysoce efektivním a přizpůsobivým běžcem

Kde kurz probíhá:

Komunitní Centrum Jasoň
Putimská 716/4
Praha 12
www.jasoncentrum.cz

Čas: 10:00 - cca 17:00

Co si s sebou přinést:

Pohodlné oblečení a sportovní obuv. Pokud je to možné, tak je dobré mít jeden pár na vnitřní část a jeden pár na venkovní část. Není ale nezbytně nutné. Bude záležet na počasí. Oblečení podle počasí. Část kurzu strávíme venku.

Občerstvení:

Teplé a studené nápoje o přestávkách budou zajištěny

Oběd je možné mít společně v místní kavárně, kde každý den připravují 2 jídla. https://cafejason.cz/

Oběd není v ceně kurzu.

Program:

  • Správné držení těla
  • Lehké dýchání při běhu
  • Práce s těžištěm a rovnováhou
  • Předtréninkové protažení
  • Chůze předchází běhu
  • Praktický trénink
  • Rytmus a kadence
  • Běh do kopce a z kopce
  • Video analýzy běhu
  • Správné běžecké boty
  • Potréninkové protažení
Zobrazit všechny kurzy

Aktuální kurzy

Jednodenní kurz ChiRunning

ChiRunning je vhodný pro běžce na jakékoliv úrovni. Kurz je především zaměřený na trénink správné běžecké techniky a ne na naběhání velkého počtu kilometrů. Kurz není fyzicky náročný a se není potřeba nijak připravovat. Část dne strávíme venku, kde si budeme moct všechny části metody vyzkoušet.

20. 04. 2024

  • Místo: KC Jasoň, Praha 12
  • Volná místa: 8
  • Cena: 2500 Kč / osoba
Objednat

Soukromé skupinové kurzy ChiRunning

Pokud máte partu 2 a více lidí, tak je možné domluvit soukromý skupinový kurz. Podmínky, místo a termíny je potřeba domluvit individuálně.

Typy kurzů:

      • Kurz pro 2-6 lidí se dělá výhradně v Dolních Břežanech ve všedních dnech po předběžné domluvě termínu.
        • Cena 2 účastníci 3500Kč/osobu
        • Cena 3-4 účastníci 3000Kč/osobu
        • Cena 5-6 účastníků 2500Kč/osobu
      • Kurzy nad 4 účasníky lze dojednat v místě podle dohody. Kurzy také probíhají především ve všedních dnech pokud se nedomluví jinak.
        • Cena po individuální dohodě záleží na počtu účastníků a vzdálenosti od Prahy.
Poslat dotaz

Individuální konzultace ChiRunning

Chcete-li navázat na jednodenní kurz a postupně zlepšovat svojí běžeckou techniku, lze domluvit individuální konzultaci nebo lekci.

Lekce většinou trvají 1,5 - 2 hodiny a můžou být formou osobního setkání. Záleží na vzájemné domluvě.

Lekce, které probíhají osobně u mě ve středisku v Dolních Břežanech ve všedních dnech stojí 1000Kč / hodinu.

Poslat dotaz

Příprava na kurz:

Kurz není fyzicky náročný a se není potřeba nijak připravovat. Na kurzu se budeme věnovat hlavně technice. Část dne strávíme venku, kde si budeme moct všechny části metody vyzkoušet.

Prohlédněte si fotky z
kurzu ChiRunning

ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (2)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (3)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (40)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (42)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (7)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (11)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (12)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (22)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (39)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (13)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (14)
ChiRunning_7_2021_Radka_Kulhankova (17)

Mohlo by vás zajímat

Další články

Ze všech stran slyšíme o budování odolnosti. Ale co to znamená?

Odolnost se týká jak samotného procesu, tak i výsledku úspěšného přizpůsobení se obtížným nebo náročným životním zkušenostem a má mentální, emocionální a behaviorální flexibilitu a schopnost přizpůsobit se vnitřním i vnějším požadavkům. Pro mě navíc to je osobnostní rys, který mají jednotlivci, kteří prokazují vášeň a vytrvalost směrem k cíli, přestože jsou konfrontováni se značnými…

Co říká věda o stresu a pozitivním vlivu Wim Hof metody.

V této epizodě Elissa Epel, Ph.D., profesorka katedry psychiatrie na Kalifornské univerzitě v San Franciscu (UCSF) hovoří s Dr. Andrew Hubermanem o její práci, která ukazuje, jak stres ovlivňuje náladu, stravovací chování, duševní zdraví, fyzické zdraví a stárnutí. Tento úryvek podcastu se věnuje jejímu výzkumu Wim Hofovy metody.

Tajemství k překonání únavy a dosažení vyššího výkonu? Druhý dech!

Představte si třeba maraton. Běžíte, dýcháte, nohy vás bolí, plíce pálí. Ale najednou jako by se vám otevřely brány nové energie. Cítíte se tak nabití, že byste byli schopni oběhnout celou zeměkouli. Tak nějak se projevuje druhý dech. Na kurzech ChiRunning nebo Oxygen Advantage se mě účastníci často ptají, jak tento jev vzniká a jestli…