ZVYŠTE ENERGII A KONCENTRACI ZLEPŠETE ODOLNOST DOSÁHNĚTE SVŮJ PLNÝ POTENCIÁL

Technika dýchání pro váš lepší výkon, podpořená vědeckými studiemi

Bez jídla můžeme žít týdny, bez vody pár dní, ale bez vzduchu jen pár minut.

Oxygen Advantage je jednoduchý, ale revoluční přístup, který zlepší hospodaření vašeho těla s kyslíkem, podpoří vaše zdraví, úbytek hmotnosti a zvýší váš sportovní výkon, ať už jste člověk bez sportovních ambicí nebo vítěz triatlonu Ironman.

S touto metodou dosáhnete mnoho s poměrně malým úsilím. Tajemství hubnutí, fitness a wellness spočívá v nejzákladnější a nejvíce přehlížené funkci našeho těla – v tom, jak dýcháme. Jednou z největších překážek pro lepší zdraví a kondici je zřídkakdy identifikovaný problém – chronické přílišné dýchání. Často dýcháme mnohem víc, než potřebujeme, aniž bychom si to uvědomovali. Tím si ničíme zdraví i kondici a způsobujeme si řadu zdravotních komplikací, od úzkosti a astmatu až po nespavost a srdeční problémy.

Co se na kurzech Oxygen Advantage naučíte? Vysvětlím vám základní vztah mezi kyslíkem, kysličníkem uhličitým a tělem. Zjistíte, jaká je vaše hladina kyslíku v těle – tzv. BOLT index, který slouží k určení, jak účinně vaše tělo používá kyslík. Ukážu vám, jak zvýšit tuto účinnost pomocí lehkých dechových cvičení a jak simulovat trénink ve vysokých nadmořských výškách. Tuto techniku používají profesionální sportovci – vám pomůže zvýšit vytrvalost, odolnost a zdatnost. Výrazně pomáhá také k úbytku váhy a tvorbě nových červených krvinek (podporuje přirozenou tvorbu tzv. EPO).

Díky Oxygen Advantage může i netrénovaný člověk (včetně osob s chronickými respiračními stavy, jako je astma) dobíhat autobus, chodit po horách nebo se věnovat různým sportům, aniž by lapal po dechu.

Chcete vědět, jestli správně dýcháte?

Abychom to zjistili, ukážeme si na kurzech 2 základní testy. 

Test úrovně kyslíku v těle (BOLT)

Zadržení dechu, dokud člověk nepocítí první přirozenou touhu po nadechnutí.

Test maximální výdrže bez dechu (MBT)

Max. počet kroků, který člověk ujde normálním tempem při zadrženém dechu.

Díky této metodě získáte nástroje k dosažení následujících cílů:

  • Zvýšení sportovního výkonu
  • Vylepšený spánek a zvýšení energie
  • Zvýšení koncentrace
  • Snadnější hubnutí a udržování optimální váhy
  • Snížení dušnosti při cvičení
  • Zlepšení kardiovaskulárního zdraví
  • Zmírnění astmatických příznaků

2 základní pilíře Oxygen Advantage

Trénink správného dýchání

  • Naučíte se optimální dýchací návyky ve sportu i běžném životě.
  • Dosáhnete snížení dušnosti během fyzické zátěže.
  • Vylepšíte dýchání nosem a tím zlepšení dodávky kyslíku do celého těla.
  • Zlepšíte funkce dýchacích cest z nosu až do plic.
  • Zpevníte soustavu vnitřních svalů.
  • Zlepšíte spánek a budete vstávat plní energie.
  • Zabráníte vzniku astmatických reakcí vyvolaných fyzickou námahou.

Simulace pobytu ve vysokohorském prostředí

  • Dosáhnete svých nejlepších osobních výkonů.
  • Dokážete zpomalit nástup kyseliny mléčné a únavy při náročném sportovním výkonu.
  • Vylepšíte schopnost opakovaných intervalových tréninků.
  • Zvýšíte sílu dýchacích svalů.
  • Zlepšíte aerobní i anaerobní kapacitu.
  • Bezpečně a legálně zvýšíte produkci EPO (erytropoetinu).
  • Zlepšíte ekonomiku sportovního výkonu.
  • Posunete hranici pocitu nedostatku vzduchu při vysoké fyzické zátěži.
  • Snížíte nebezpečí vzniku oxidačního stresu.

Videa o metodě Oxygen Advantage, která stojí za shlédnutí:

How to measure your breathing efficiency – Patrick McKeown

How to breathe during physical exercise – Patrick McKeown

Simulate High Attitude Training – The Oxygen Advantage Patrick McKeown

How To Breathe While Jogging

.

Oxygen Advantage You Tube kanál

Ota Kulhánek

Tel: +420 602 221 469
E-mail: otakulhanek@otakulhanek.cz
Působím v Praze a okolí, po dohodě i v celé ČR.